Google Adsense - WebKafem - Genel BLOG
Yeni Yazılar
Yükleniyor...

18 Ekim 2013 Cuma

Google Adsense

Ovvvvv o kadar kullanışlı bir uygulamaki 2 yıl boyunca uğraştım hiç almadılar beni düşünün o kadar mükemmel hemenGoogle Google oleyyy helal olsun be sana Google varya sen adamın dibisin Google sen varya sen bayılıyorum sanaGoogle vurdun paranın dibineGoogle GoogleGoogleGoogleGoogleGoogleGoogle Google GoogleGoogle Google Google sende olmasan biz neler neler yaparız bi bilsen
Google Adsense çok önemli ama adsense deyip geçmemek gerek Google süper ya böyle güzel bir Google olamaz yaniGoogle Google Google diyorum başkada bişey demiyorum

Google Adsense Buradan Ulaşım

-Harika harika
-Parayı bol verir
-Süperdir Google
-2 yılda onaylanaz Google
-Hemen kabul eder
-Hemen Trilyoner olursunuz Google Google Google oleyyyyyyyyy
Yorumlar


EmoticonEmoticon

Bildirim
Bildirim özelliği güncelleme aşamasındadır.
Tamam