3 Adet Yüksek Kaliteli Ücretsiz Blogger Teması - WebKafem - Genel BLOG
Yeni Yazılar
Yükleniyor...

21 Ağustos 2014 Perşembe

3 Adet Yüksek Kaliteli Ücretsiz Blogger Teması

Merhaba,arkadaşlar sizlere uzun zamandır blogger tema paylaşımı yapmıyordum. İstek geliyordu bende birazcık araştırdım yabancı sitelere baktım orlardan güzel temalar aradım çok beğendiğim temalar var ama sizlere 3 tanesini paylaşıcam bu 3 tema benim en çok beğendiğim temalardır size link vericeğim yabancı soratemplates gibi sitelerden sizde tema bulabilirsiniz.

Tabi bu temalar türkçe değil, ama bildiğiniz gibi bloggerde türkçeye çevirmek kolay en fazla 30 dakika yada 1 saatinizi alır. Eğer türkçeye çevirmede zorlanıyorsanız bana ulaşabilirsiniz.


Metro Classic Responsive Blogger Template

blogger tema


Brand Mag UX Responsive Blogger Template

blogger tema

Red Hood Portfolio Blogger Template

blogger tema

Yorumlar


EmoticonEmoticon

Bildirim
Bildirim özelliği güncelleme aşamasındadır.
Tamam