Kelebeğin Rüyası 2013 Türkçe HD izle - WebKafem - Genel BLOG
Yeni Yazılar
Yükleniyor...

4 Ocak 2015 Pazar

Kelebeğin Rüyası 2013 Türkçe HD izle



Kelebeğin Rüyası HD Film Afişi
Kelebeğin Rüyası 2013 HD Film Afişi
2013 yapım biyografi, dram filmidir. Filmi VK'dan Full HD 720p Türkçe Tek Part olarak ekledim. Yönetmenliğini Yılmaz Erdoğan'ın yaptığı Kelebeğin Rüyası filmi gerçekten çok başarılı helal olsun Yılmaz abi'ye :) filmin başrollerini ise yakışıklı oyuncu kızların gözdesi Kıvanç Tatlıtuğ ve Mert Fırat var. Mert Fırat kim tanımıyorum valla daha yeni öğrendim netten bi kaç araştırma yaptım İntikam diye bir dizide oynuyormuş neyse boşverelim edelim onu birazda filmin konusundan bahsedeyim;
II. Dünya Savaşı döneminde Zonguldak'ta yaşayan ve genç yaşta veremden ölen şairler Rüştü Onur ve Muzaffer Tayyip Uslu'nun hayat hikayesini anlatıyor. 
Pek yorum yapamayacağım çünkü filmi izlemek için sabırsızlanıyorum lütfen filmi izledikten sonra yorumlarınızı bizimle paylaşın arkadaşlar :) ve sosyal medyada paylaşırsanız çok sevinirim Full720p iyi seyirler diler..





Yorumlar


EmoticonEmoticon

Bildirim
Bildirim özelliği güncelleme aşamasındadır.
Tamam