Obama'ya Allah mı söyletti dersiniz? - Güner Yiğitbaşı - WebKafem - Genel BLOG
Yeni Yazılar
Yükleniyor...

21 Mart 2016 Pazartesi

Obama'ya Allah mı söyletti dersiniz? - Güner Yiğitbaşı

Obama'ya Allah mı söyletti dersiniz? - Güner Yiğitbaşı
Dünyanın süper gücü ABD'nin Başkanı Obama'nın, Amerikan yasalarına göre, ikinci başkanlık dönemi sonunda, bir daha seçilemeyecek olması nedeniyle, ABD Başkanlığı görevinden ayrılacak olmasını değerlendirdiği, Afrika Birliğinde yapmış olduğu, öz güven dolu ve demokrasi dersi niteliğindeki konuşmasından bazı bölümlere, aşağıda aynen yer vermek istiyor ve bu zihniyette demokrat bir Cumhurbaşkanına sahip olamadığımız için üzülüyoruz.
ABD Başkanı Obama diyor ki;
“Size dürüst olmak istiyorum. Şunu gerçekten anlamıyorum. Ben 2nci dönemimdeyim. ABD Başkanı olarak hizmet etmek olağan üstü bir ayrıcalıktır. Bundan daha fazla gurur verici ve ilgi çekici bir iş düşünemiyorum. Çünkü işimi çok seviyorum. Ama Anayasaya göre Başkanlık için yeniden aday olamam.
Devamı »
Yorumlar


EmoticonEmoticon

Bildirim
Bildirim özelliği güncelleme aşamasındadır.
Tamam