Co.cc Uzantılı Ücretsiz Domain Almak - WebKafem - Genel BLOG
Yeni Yazılar
Yükleniyor...

6 Kasım 2013 Çarşamba

Co.cc Uzantılı Ücretsiz Domain Almak

Bu yazımda ise yine güvenilir bir ücretsiz site olan co.cc’den domain almayı anlatacağım. Co.cc  ücretli domain adresinlerine yakın özelliklerde. Memnun kalacağınızı umuyorum Bu  arada bir detay vermek istiyorum. Co.cc uzantılı domain adresi sadece ilk sene için ücretsizdir. Ondan sonraki seneler içinse yıllık 3 dolar gibi cüzi bir miktardadır. Şimdi gelelim işin teferruatına.
  • Öncelikle co.cc adresine giriyoruz.
cocc bedava domain Leyla ile Mecnun ekibi Ben de Özledim ile ekranlara dönüyor
  • Daha sonra sağ üst kısımdaki Şimdi Bir Hesap Oluşturun linkine tıklıyoruz.
cocc bedava domain1 Leyla ile Mecnun ekibi Ben de Özledim ile ekranlara dönüyor
  • Üyelik formunu eksiksiz bir şekilde dolduruyoruz. Eğer mail kısmında hata alırsanız Gmail adresiyle deneyiniz.
cocc bedava domain2 Leyla ile Mecnun ekibi Ben de Özledim ile ekranlara dönüyor
  • Üyelik işlemini tamamladığımızda karşımıza bu yönetim paneli çıkacaktır. ”Buradan yeni bir etki alanı edinin” linkine tıklıyoruz.
cocc bedava domain3 Leyla ile Mecnun ekibi Ben de Özledim ile ekranlara dönüyor
  • 1. adımda domain ismini belirliyoruz.
  • 2. adımda domain fiyatı görüntüleniyor. Burada 0 $ yazıyorsa kayıt işlemine devam et linkine tıklayabiliriz.
  • 3.adımda  domainimiz başarıyla kaydedildi. Şimdi Kur diyerek host bilgilerimizi girelim.
Yorumlar


EmoticonEmoticon

Bildirim
Bildirim özelliği güncelleme aşamasındadır.
Tamam