Kuran Tercümesi Üzerine Eski Defterler Ve Hesaplaşma - Özdemir İnce - WebKafem - Genel BLOG
Yeni Yazılar
Yükleniyor...

29 Nisan 2016 Cuma

Kuran Tercümesi Üzerine Eski Defterler Ve Hesaplaşma - Özdemir İnce

Kuran Tercümesi Üzerine Eski Defterler Ve Hesaplaşma - Özdemir İnce
Değerli okurlar 15 Nisan 2015 günü sitede yayınlanan “Bok Bok Olduğunu Bilmez” adlı yazıma o gün 14 bin 638  kişi girmiş ve site çökmüştü. Bu izdiham giderek azalarak bir hafta sürmüştü. Yıl içinde okunmayı normal ölçüde sürdürdü.Ne oldu bilinmez, 19 Nisan 2016 günü 1.396 ziyaretçi geldi ve bugüne kadar ziyaretçi sayısı 2 bin ile 3 bin arasında oldu. Devam edecek gibi. Neden, hiç de önemli olmayan, düşünsel düzeyi çok düşük bir yazı. Bilenler, bu işte “sosyal medya”nın parmağı olduğunu söylüyorlar. Sosyal medyanın merak ve düşünsel düzeyi bu ise, yandık ki ne yandık! Türkiye için hiçbir gelecek yok! Dünyayı ve hayatı değiştirmeyi amaçlayan okurlarım sayısı abone (660 kişi) hariç günlük  bin bile değil. Ülker İnce, “Üzülme, oltaya takılanlar olur!” diye beni teselli ediyor. Benim kendi adıma üzüleceğim her hangi bir şey yok. Beni üzen: Halkımızın düşünsel düzey ve kalitesi ile merak alanı ve öğrenme kapsamı.


Bugün (24 Nisan 2016),  22 Ocak 2008 günü Hürriyet gazetesinde yayımlanan “Muhammed Bin Hamza’nın Kuran Tercümesi” adlı yazımı 11 (on bir) kişi okumuş. Sevindim, çünkü benim aynı bağlamda  Hürriyet gazetesinde yayımladığım ve bir bölümünü bugün siteye koyduğum yazılar

sadece benim yazıp yayınladığım değil, Cunhuriyet tarihinde yayımlanan en önemli yazılar dizisinden biridir. Ülkemizin yurtsever insanlarının bu yazılarda yazılanları öğrenmeye ve bilmeye hakkı var. Önemli bir görev!

Özdemir İnce/ozdemirince.com

25 NİSAN 2016

Devamı »
Yorumlar


EmoticonEmoticon

Bildirim
Bildirim özelliği güncelleme aşamasındadır.
Tamam