Üzerine Çökmüş Devlet Yükü Kaldırılmadan Bu Ülkede Üretim Artmaz - WebKafem - Genel BLOG
Yeni Yazılar
Yükleniyor...

12 Nisan 2016 Salı

Üzerine Çökmüş Devlet Yükü Kaldırılmadan Bu Ülkede Üretim Artmaz

Üzerine Çökmüş Devlet Yükü Kaldırılmadan Bu Ülkede Üretim Artmaz
Siyasetçiler zaman zaman “Üretimi biz arttıracağız, önce üretim” falan diyorlar ya…
O vaad edilen üretim; bu ülkedeki “vergi yükü dağılımı” düzeltilmedikçe ancak “lafla” arttırılabilir, bunu biliyor musunuz?
Çünkü “devlet, bu ülkedeki üretimin üzerine kendi eliyle koyduğu “yük”ü yine kendi eliyle kaldırmadan “üretimin ayağa kalkabilme şansı” adeta yok gibidir.
Unutmayın; ücretler bir yandan çalışanların geliri iken, diğer yandan da onları çalıştıranların “mal ve hizmet üretimi sırasında yüklendikleri maliyetleri”dir.
Devamı »
Yorumlar


EmoticonEmoticon

Bildirim
Bildirim özelliği güncelleme aşamasındadır.
Tamam