Adnan Hoca'nın kediciği adından söz ettirmeye devam ediyor - WebKafem - Genel BLOG
Yeni Yazılar
Yükleniyor...

14 Mayıs 2016 Cumartesi

Adnan Hoca'nın kediciği adından söz ettirmeye devam ediyor

Adnan Oktar'ın kediciği Tülay Kumaşçı

Sosyal medyanın en sevilen 'Kediciği' Tülay Kumaşçı adından söz ettiriyor.

İşte o paylaşımlar...





























Tülay Kumaşcı kimdir, ne iş yapar?

İstanbul doğumluyum, İTÜ Matematik Mühendisliğini bitirdim, şu anda da lojistikle ilgileniyorum.

Tülay Kumaşçı hiç evlendi mi evlendiyse çocukları var mı?

Hayır, evlenmedim, çocuğum yok.

Facebook Twtter’da yayınladığı resimler… Hep böyle mi giyinirsiniz?

Fotoğraf çektirmeyi seviyorum, bu benim için şu an hobi haline geldi.

Dışarıdaki kıyafet tarzım fotoğraflarımla aynı değil. Beni dışarıda dekolte bir kıyafetle göremezsiniz. Günlük hayatta sade giyinmeyi severim.

Adnan Hoca’nın nesinden etkilendiniz?

Hocam Adnan Oktar’la ilk karşılaşmamda en çok sevgiyle ve tutkuyla bakan gözlerinden etkilendim. Hocamın bakışları bana özel olduğumu hissettirdi. Gözlerine baktığımda derin bir sevgiyle karşılaştım açıkçası ilk tanıştığım bir kişiden gelen bu sevgi beni o kadar çok etkiledi ki 2 gün boyunca kendime gelemedim, hala o anı hatırlıyorum.

Dünyada hiç kimsede görmediğim bir samimiyet ve bir sıcaklık hissettim. Sevgi böyle bir şeymiş dedim kendi kendime... O zamandan sonra hocamıza bağlandım.

Hocamızın İslam’a bağlığı ve dindarlığı kendisine çok güvenmemi sağladı. Adnan Oktar çok güvenilir bir kişi, çünkü her zaman vicdanıyla ve Allah korkusuyla hareket ediyor. Bu yüzden de Allah’ın ona özel bir nur ve akıl verdiğini görüyorum.

Hocamın tarihine bakarsanız bir çok zorluğa rağmen İslam’ı ve Müslümanları her zaman savunmuş. Her zaman imanın şevkiyle yoluna devam etmiştir. Kendisinin dava şevkini örnek alıyorum.

Hocanızın yanında neden güzel ve alımlı hanımlar var?

Hocamız Allah’ı çok sevdiği, Allah’a çok teslimiyetli olduğu için Allah’ın ona çok güzel, kaliteli, alımlı ve cazibeli kadınları bir lütuf olarak gönderdiğini düşünüyorum.

Bu kadar güzel kadınının coşkulu bir sevgiyle, aşk ve tutkuyla hocamıza bağlanmasını çekemeyen çok kişi var. Hocamızın heybeti, gücü, yakışıklılığı, aklı ve sevgi gücü herkesde olmayabilir. Bu Allah’ın lütfu olan bir şey. Bu yüzden hocamıza hased edenler olabiliyor ancak iman gücünü unutmasınlar, hocamızın samimi imanı ona kimse de olmayan bir heybet ve cazibe kazandırıyor.

Adnan Hoca’nın adı hep zengin çocukları ile anılıyor. Onlarla bir kesim elde etmeyi planlıyor diyorlar sizin görüsleriniz nedir?

Müslümanların zengin ve kaliteli olması çok doğal. Allah Hz. Süleyman (as)’a ve bir çok peygambere çok büyük bir mülk ve zenginlik vermiştir. Peygamberimiz (sav) de anlatılanın aksine güzel bir hayat yaşamıştır.

Ayrıca hocamızın yanında her kesimden insan var, çok fazla Kürt, Alevi, Çerkes arkadaşımız olduğu gibi maddi durumu iyi olmayanlar da bulunmakta, hocamız böyle bir ayırım kesinlikle yapmaz. Bildiğiniz gibi 30 yılı aşkın birlikte olduğu birçok talebesi var. Bu kişilerin çoğunluğu zengin ve tanınmış ailelerin çocukları olduğu için kendi arkadaş çevreleri de böyle olunca, doğal olarak zengin ve kaliteli bir topluluk oluşmuş.

Ama burada önemli olan şu, Müslüman olursa mutlaka dünya nimetlerinden mahrum kalır, sanatsız, kalitesiz, zevksiz bir hayat sürülür ön yargısını tüm dünyada kıran Hocamız olmuştur. Hocamız ve arkadaşları güzel, zevkli, kaliteli, modern, nezih, aydın hayatlarıyla tüm dünya Müslümanlarının göz aydınlığı oldu ve İslam’a yönelik ön yargıların kırılmasında önemli rol oynadı.

Son dönemde Suriye savaşı, IŞİD ve Arap ülkelerindeki kanlı eylemler ve bu eylemler için neler düsünüyorsunuz?

Irak’ın işgali, Suriye savaşı, Mısır darbesi ve IŞİD hepsi Peygamberimiz (sav) tarafından 1400 yıl önce haber verilmiş mucizevi olaylar. Hepsi Hz. Mehdi (as)’ın zuhurunun yakın olduğunu bize söylemekte. Zaten IŞİD Mehdi’yi beklediğini ve Mehdi geldiğinde O’na tabi olacağınısöylüyor. Şu an IŞİD’le yapılan savaş onu durdurmaz. IŞİD ancak Hz. Mehdi (as) zuhur ettiğinde onu dinleyecektir.

Sadece IŞİD de değil, El Kaide, PKK ve ne kadar terör örgütü varsa hepsi terörü bırakacak. Çünkü Mehdi’nin özelliği Hz. İsa (as) ile birlikte dünyaya sevgiyi, barışı ve huzuru hakim etmek. Bizler de Mehdi gelene kadar, o güzel zata zemin hazırlamak için, IŞİD ve tüm şiddet uygulayan örgütlerin şiddetinin ortadan kalkması, şiddetin felsefi zemininin yok olması için kültürel olarak gayret etmekle yükümlüyüz.

Allah neden Müslüman alemine ve dünyaya bu acıları yaşatıyor hikmeti sizce nedir?

Bildiğiniz gibi ahir zamandayız ve dünyanın ömrü bitmek üzere kıyamet çok yakın, dünyanın durumuna baktığımızda maneviyattan uzaklaşmış, Allah’ı unutmuş, sevginin yerine nefreti, düşmanlığı ve savaşları koymuş çoğu dejenere olmuş toplumları görüyoruz.

Oysa Allah’ın kainatı yaratma amacı sevgi, Allah Kendisi’nin sevilmesini ve takdir edilmesini istiyor. Bu nedenle dünyanın son döneminde insanların Kendisi’ne yönelmesi için Kendi gücünü hissettirecek olaylar yaratıyor.

Ayrıca Allah’ın vaadi var İslam ahlakı mutlaka dünyaya hakim olacak, Allah bunu oluşturmak için de İslam alemine beklediği kurtarıcıyı Mehdi’yi gönderiyor. İnsanlar Mehdi’yi sevinçle, coşkuyla karşılayacaklar. Hz. Mehdi (as) siyasete karışmayacak Hz. İsa (as) ile birlikte sevgi temelli bir dünya oluşturacak, dünyaya altın çağı getirecekler.

İnsanlar özgür, refah içinde olacak silahlar tamamen kalkacak, gerçek sosyal adalet zenginlikle sağlanacak. O dönemde fakir insan kalmayacak. Hz. Mehdi (as) ve Hz. İsa (as) geldi dünyadalar, aleni zuhurları da çok yakın Allah bizi bu iki kutlu şahısla tanıştırır inşaAllah.

Türkiye siyası bir kriz var bu kiriz için neler düsünüyorsun örneğin Baskanlik sistemin için sizce olabilir mi?

Türkiye’nin şu anda en önemli konusu PKK’dır. PKK’nın da tüm mücadelesi Türkiye’yi bölerek Güneydoğuda komünist, Stalinist bir devlet kurmak. Hal böyleyken başkanlık sistemi her ne şekilde olursa olsun ülkemiz için çok tehlikeli olur.

Bölünmeye zemin oluşturur. Hocamız da bu tehlikeyi sohbet programlarında sık sık vurgulayarak; Partili Cumhurbaşkanlığı makul ancak partili başkanlık sistemi ülkemizi parçalayacak bir süreçtir, diyor.

Yeni anayasanın mutlaka üniter sisteminin sonuna kadar korunmasını sağlayacak şekilde, federasyon, eyalet sistemi, yerel yönetimleri güçlendirme, özerklik, öz yönetim vs her ne isim altında olursa olsun bölünmeyi getirecek tüm modellere kapalı olması gerekiyor.

Hangi TV kanalını izliyosunuz? Televizyon dizilerin takip ediyor musunuz?

Tabi ki A9 TV... Bildiğiniz gibi her gün hocamızın canlı yayını var, hiç aksatmadan izliyorum. Ayrıca çok güzel belgeselleri ile hem göze hem de ruha hitap eden bir kanal…

İşlerim yoğun olduğu için dizi izleyecek pek vaktim olmuyor ancak arada kanalları dolaşıyorum. Geçen gün bir diziye rastladım din bir eğlence konusu gibi gösterilmeye çalışılıyordu açıkçası bu beni rahatsız etti. Bu konuda daha hassas olunması milletimizi de rahatlatır diye düşünüyorum.

Ayrıca haber sitelerinde kavgalarıyla gündeme gelen evlilik programları ve diğer benzeri yarışma programlarında yaşananlar insanların ne kadar çok sevgiye ihtiyaç duyduğunun bir ispatı.

Kavgaların, bağrışların ve nefretlerin tek çözümü imana dayalı gerçek, samimi sevgi. Aslında sevgi çok kolay ancak dürüst sevgi için irade kullanılması sabır gösterilmesi ve fedakarlıkta tek yanlı olunması şart. Sevgide kararlı olanlar mutlu olabiliyorlar.


Yorumlar


EmoticonEmoticon

Bildirim
Bildirim özelliği güncelleme aşamasındadır.
Tamam