Dalya - Gündüz Akgül - WebKafem - Genel BLOG
Yeni Yazılar
Yükleniyor...

4 Mayıs 2016 Çarşamba

Dalya - Gündüz Akgül

Dalya - Gündüz Akgül

Sevgili Dostlar,
İzninizle bu gün biraz kemdimden bahsetmek istiyorum…
Emekli olduktan sonra bir şeylerle uğraşmak gereğini duydum…
Okuma alışkanlığım olmakla birlikte salt okumakla zamanın geçmeyeceğini anlayınca yazmaya karar verdim…
Çünkü ülkemin her konuda kötü günlere doğru gittiğini görüp, bu olumsuzlukları düzeltmek isteyenlerin yanında taşın altına elimi koymayı görev bildim…
2001 yılından beri aralıksız amatörce yazıyorum…
Aradan 15 yıl geçmesine karşın, hala kendimi amatör yazar olarak kabul ediyorum…
 Yazılarım bazen gazetem Cumhuriyet’te, devamlı haftalık bir yerel gazetede ve birçok internet sitesinde (köşe yazarı olarak) devamlı yayınlandı ve halen yayınlanmaya devam ediyor…
Siyaset ve Cumhuriyet tarihi meraklı olduğum konular, hukuk mesleğim olduğu için genelde bu iki saha yazılarımın konusunu oluşturuyor…
Yazarken tek amacım, gençlere ulaşmak, kötü giden durumun onların aydın geleceğini kararttığını anlatmak ve tehlikeyi görmelerini sağlamaktı…
Devamı »
Yorumlar


EmoticonEmoticon

Bildirim
Bildirim özelliği güncelleme aşamasındadır.
Tamam