Haklıymışım - Tünay Süer - WebKafem - Genel BLOG
Yeni Yazılar
Yükleniyor...

3 Mayıs 2016 Salı

Haklıymışım - Tünay Süer

Haklıymışım - Tünay Süer
Tuncay Özkan’ın zehirlendiği ortaya çıktı…

Silivri'de neler oluyor? Ben artık kuşkuluyum!
19 EYLÜL 2011 de Yazdığım bir yazı.
Dün bende eylemdeydim.
Yazılarımdan birisinde Silivri Ceza Evi’ni Bastille zindanlarına benzetmiştim ve oradaki tutsakların ne kadar zor şartlar altında olduklarını anlatmaya çalışmıştım.
Gazeteci Şükrü Doğan Yurdakul, eşinin ölümünden sonra camiye ve üzerine birkaç kürek toprak atabilmesi için mezarı başına cezaevi aracı ile yollanmıştı.
(İnsanlık dışı ve utanç verici olmakla birlikte, dine imana sığmayan bir gaddarlık diyorum ben buna.)
Van kapalı ceza Evi’nden İst. Metris Ceza Evi’ne karayolu ile gönderilirken aracın tutuşması sonucu cayır, cayır yanarak can veren 5 hükümlü…
(Buna hiçbir mazeret uydurulamaz.
Bu insanların katil de olsalar bu şekilde ölmeleri yerine idam edilmelerini tercih ederdim.  Hitlerin Yahudi yakma fırınlarından farksız bir olayda yetkililer esas suçludurlar bence.
Devamı »
Yorumlar


EmoticonEmoticon

Bildirim
Bildirim özelliği güncelleme aşamasındadır.
Tamam